Parhaat pawf-keikat

Discussion board, baby!

http://www.pintandwefall.com

Parhaat pawf-keikat

Postby mokkasiini » Jul 2nd 2009, 00:59

hei

koska mielestäni booordeilla kuuluu olla kaikennäköstä galluppia ja listausta ja muuta turhanpäivästä jauhamista, kyselisin teiltä, jotta mitkä on parhaat/mieleenpainuvimmat/erikoisimmat pawffin keikat joita olette olleet todistamassa. ja tietenkin myös toivon että tytöt itse sekä reddie muistelevat!

ittelläni on tähän mennessä päällimmäisenä mielessä kesällä 2007 turun tvo:lla heitetty setti. mestan alakerta oli just sopivan tiivis, meininki oli hyvä ja tuntu ainakin siltä, että kaikki paikallaolijat dikkailivat isosti ja jorasivat messissä. jos en ihan väärin muista, niin tais tulla jopa kaksi encorea. tällöin myös kuulin itse ensimmäistä kertaa cute and lovelon livenä!

toisena mieleen tulee vuosien 2007 ja 2008 vaihdos sekä texas. tuntu että sillon kuultiin koko tuotanto ekaa biisiä myöten ja meisinki oli ainakin itsellä ihan älytön.

näitten lisäks erityisen lämmölle tulee muisteltua molempia tavastian vetoja, sitä liberte-iltaa kun oli myös jesse mukana sekä viime lokakuun maxi babyn -julkasukiertueen turun klubia.

jooh. oon koittanut olemattomilla internet-taidoillani vääntää vähän keikkalistaa, jossa olis tarkotus just muistella näitä kaikkia. se on kyl harmittavan kesken, mut jos jotakuta kiinnostaa kattella, niin kyllä sieltä joiltain pawf-keikoiltakin on jotain raporttia. http://moksu.pp.fi/keikat.html (ja jos jollain on samanhenkistä juttua niin lukisin ainakin itte mielelläni)
ja muutes jos jollain sattuu oleen jotain kuveja otettuna, niin olis aikas kiva jos niitä vois esim täällä vähän esitellä ja jakaa!

sitä tulee tässä valmiissa maailmassa ihan liian vähän kiiteltyä ja kun nyt tuli avattua tämä aikakone menneeseen, niin haluan kiittää kovasti tyttöjä (sekä tietysti muita jotka ovat vaikuttaneet tähän kaikkeen) näistä kolmestakymmenestäkolmesta upeasta tapahtumasta! josko sitä tuon viidenkympin rajapyykin sais joskus poksautettua, kun vieläkin sitä vaan yhtä innokkaana tulee päiviteltyä tuota teiän sivun keikkakalenteria. ja viellä joskus tulen erimaille teitä kattomaan!

eli kiitos dumb, cute, tough & crazy ! <3 vi ses
mokkasiini

Re: Parhaat pawf-keikat

Postby udi » Jul 2nd 2009, 20:44

uijui hyvii on niin monta!
se uudenvuoden texas-keikka oli kyllä hieno niinku moksu sano. vaik vuoden vaihtuminen tais mennä vähän ohi vessassa juorutessa. oli lasinsirui lattialla ja mustelmia seuraavana päivänä.
ja sitten tavastiat on ollu hyvii, mut jotenki tykkään sellasista pienistä mestoista enempi. niinku liberte, siel on ollu mahtavaa aina!
ai nii ja ÄMY viime kesänä! hytisevän kylmää ja kengät vuosi mutta kivaa!
...
mut en tiedä voittaako mikään sitä ihanaa korson keikkaa. se oli mun eka ja siinä oli fiilistä♥♥
udi

Postby Agnés » Jul 6th 2009, 23:00

Mä oon todistanu 16:a keikkaa, ja melkeen jokasella keikalla oon ollu ihan kujalla... :s Ehkä toi viime Tavastia ja sit Dubrovnik joskus on jääny parhaiten mieleen. Tavastialla sain ommauksen ja meinasin alkaa itkemään onnesta. Dubrovnikissa kuulin ekaa kertaa Joel's allergyn ja siel tuli muutenki aivan ihana setti!

Tää on kyl yks mun suosikkibändeist ja oon ilonen että löysin tän. Stadirockissa 07 kuulin ekaa kertaa ja ihastuin kyllä samantien. :')
Agnés

Postby Reddie » Jul 7th 2009, 00:30

Ittellä näitä PAWF-keikkoja rupee olee varmaan 50 takanapäin, ja ku saan palkkani mimmeiltä niin oon ehkä vähän jäävi vastaamaan. Mut vastaan silti! :D

Turussa on AINA hyvä meininki ihan sama missä siellä on, mut kyllä se Turun Dynamo vaan on NIIN hieno paikka. Huhhuh. Henkilökunta on pirun mukavaa, hommat rullaa, ja yleisö aina ihanaa. Siellä on ihana jorata ja hengaa. Eli vastaukseni on "Dynamon keikat on parhaita". :D
Reddie
Talent71 member

Postby iiti » Jul 11th 2009, 20:06

voi ei miten ihana keskustelu, liikutuin ku kaikki puhuu niin kauniisti meistä! kiitos ku jaksatte aina tulla meitä kattoo joku sata kertaa! vau ootte ihania! mun yks lempikeikoista on jyväskylässä edesmenneessä bar 69: ssä jossa sannalta katkes bassonkieli ja oli säätöö mut ehkä parhaat lavasaundit ja upein fiilis! ja nyt kun tauon jälkeen soitettiin turun klubin alakerrassa vähän aikaa sitten (oon huono päivämäärissä, mut se keikka taxi taxin kaa) ni se tuntu kans ehkä kaikkien aikojen kivoimmalle ja toimivimmalle keikalle. ja on joku miljoona muutakin huippukeikkaa mut noi nyt tulee ekoina mieleen :)
iiti

Postby mmmmmika » Aug 5th 2009, 03:53

oon nyt nähny tytöt vast 3 kertaa , ELMUn kansanjuhla, faces ja ankka tänävuonna. niistä mun mielestä paras oli ehkä faces tai ELMU, en osaa oikee päättäää,, mut hyviä kaikki on ollu, ja innolla ootellaa että millo teiät seuraavaks näkis =)
mmmmmika

Postby iiti » Aug 5th 2009, 13:30

nyt ku soitettiin facesissa, ni siitäki tuli mun ainaki top 5 parhaisiin keikkoihin pääsijä! oli mieletöntä koska yleisö oli niin mieletön!
iiti

Postby Ninni » Aug 5th 2009, 23:31

Komppi !!! Facesilla oli todelliset tanssijuhlat. Mulla meni ainaki top kolmoseen!
Ninni

Postby mmmmmika » Aug 6th 2009, 04:18

heheeeee oon se keesipää siit eturivistä :-----)
mmmmmika

Postby nortti1976 » Aug 7th 2009, 16:29

olen sen verran rauhaa rakastava immeinen :) et kyll noi akustiset keikat yht.3kpl mitä nähny..on kyll parhaat jutskat..eritoten se yks mis oli mainio lämppäri 8-)
nortti1976

Postby ringa » Aug 7th 2009, 17:41

oliks se sun kaveri siin sun vieressä joka teki jotain ihmeellisiä uikutusääniä? ne oli parhaita vaik ei oiskaan sun kaveri :)

joo ihan top5 keikka!
ringa

Postby mmmmmika » Aug 12th 2009, 00:09

joooooo no me niitä tehtiin :------D hienoa jos pidit : ) : DD
mmmmmika

Postby mmmmmika » Sep 6th 2009, 02:11

heheee tänään oli kans molemmat keikat hyviä ! kiitos tytöille =) miksette mute koskaa soita beef ricee kossska olis kiva seki kuulla liven
mmmmmika

Postby Ninni » Sep 6th 2009, 14:48

Ei olla muute soitettu sitä levytyksen jälkeen!! Jotenki aateltiin et se on vähä tylsä peruskaahaus ja et ei ehkä osata tarpeeks nopeella tempolla sitä soittaa.
Ninni

Postby Reddie » Sep 6th 2009, 19:40

Eiks tätä oo muka joskus jossain muotoa vedetty? Mul ois ihan semmonen fiilis.. Jollain noil akustisil keikoil ehkä?
Reddie
Talent71 member

Postby Sanna » Sep 7th 2009, 09:18

Ei olla biffiriisii ikin vedetty kyl! ja ihan vaan ku ei oikein osattais. mä en ainakaan. siin on vähän yli-inhimillinen tempo soittaa ja kimityslaulaa samaan aikaan :)
Sanna

Postby mmmmmika » Sep 7th 2009, 22:44

nohöhhhhhhhhhhhhhhhhh teiän pitää opetella se ihan vaan mun vuoks =))))))) noei oikeesti mut joo ei sitten haaveeks jää :D mutjooo kiitosvielä molemmista keikoista
mmmmmika

Postby sampo » Jan 11th 2010, 02:18

Joo ite olin siellä Kuuskasin keikalla Jykylässä 18.1.8, oli kova keikka, mutta vielä kovemman veditte kyllä myös edesmenneessä - ei siinä nykysessä, ku se on vähän niinkö back - friikkilässä eli FreeTimessa 29.11.7 - se oli tää josta keikkapäiväkirjassa oli juttua päälle tanssivista ihmisistä - syyllinen! Olin vähän niinkö niin myyty ettei pystyny ku heti ostaan levyn!! Ei tullu jotenki epähuomiossa pyyettyä siihen nimmaria mutta eiköhän tuon joskus muista korjata - sitä on vaan monesti semmosessa niin sanotussa keikkakunnossa että pyytelee vaan jottain Iitiä treffeille :)
sampo

Return to Pintandwefall