hei
koska mielestäni booordeilla kuuluu olla kaikennäköstä galluppia ja listausta ja muuta turhanpäivästä jauhamista, kyselisin teiltä, jotta mitkä on parhaat/mieleenpainuvimmat/erikoisimmat pawffin keikat joita olette olleet todistamassa. ja tietenkin myös toivon että tytöt itse sekä reddie muistelevat!
ittelläni on tähän mennessä päällimmäisenä mielessä kesällä 2007 turun tvo:lla heitetty setti. mestan alakerta oli just sopivan tiivis, meininki oli hyvä ja tuntu ainakin siltä, että kaikki paikallaolijat dikkailivat isosti ja jorasivat messissä. jos en ihan väärin muista, niin tais tulla jopa kaksi encorea. tällöin myös kuulin itse ensimmäistä kertaa cute and lovelon livenä!
toisena mieleen tulee vuosien 2007 ja 2008 vaihdos sekä texas. tuntu että sillon kuultiin koko tuotanto ekaa biisiä myöten ja meisinki oli ainakin itsellä ihan älytön.
näitten lisäks erityisen lämmölle tulee muisteltua molempia tavastian vetoja, sitä liberte-iltaa kun oli myös jesse mukana sekä viime lokakuun maxi babyn -julkasukiertueen turun klubia.
jooh. oon koittanut olemattomilla internet-taidoillani vääntää vähän keikkalistaa, jossa olis tarkotus just muistella näitä kaikkia. se on kyl harmittavan kesken, mut jos jotakuta kiinnostaa kattella, niin kyllä sieltä joiltain pawf-keikoiltakin on jotain raporttia. http://moksu.pp.fi/keikat.html (ja jos jollain on samanhenkistä juttua niin lukisin ainakin itte mielelläni)
ja muutes jos jollain sattuu oleen jotain kuveja otettuna, niin olis aikas kiva jos niitä vois esim täällä vähän esitellä ja jakaa!
sitä tulee tässä valmiissa maailmassa ihan liian vähän kiiteltyä ja kun nyt tuli avattua tämä aikakone menneeseen, niin haluan kiittää kovasti tyttöjä (sekä tietysti muita jotka ovat vaikuttaneet tähän kaikkeen) näistä kolmestakymmenestäkolmesta upeasta tapahtumasta! josko sitä tuon viidenkympin rajapyykin sais joskus poksautettua, kun vieläkin sitä vaan yhtä innokkaana tulee päiviteltyä tuota teiän sivun keikkakalenteria. ja viellä joskus tulen erimaille teitä kattomaan!
eli kiitos dumb, cute, tough & crazy ! <3 vi ses